PROVID – Кампанія з профілактики відмов від новонароджених «Хочу познайомитись…»
Категорія: Суспільні інтереси
Клієнт: Представництво благодійної організації “Кожній дитині” в Україні

Ірина Метньова, копірайтер
Артем Хельвез, арт-директор
Кирило Чічкан, креативний директор
Вікторія Макарова, акаунт-директор
Юлія Свінтозельська, аккаунт-менеджер
Дмитро Адабір, директор з нового бізнесу
Олена Миронова, директор зі стратегічного планування

Оксана Швед, менеджер з комунікацій
Володимир Кузьмінський, директор ПБО «Кожній дитині» в Україні

Завдання: Зменшити кількість відмов молодих мам із неблагополучних та малозабезпечених сімей від новонароджених.
Рішення: аналіз цільової аудиторії показав, що комунікація з нею має бути обережною, не повчальною і водночас досить простою та зрозумілою, що й відбилося у креативній ідеї.
Результат: результати кампанії перевищили поставлену мету. Число відмов від новонароджених знизилося в 3 рази. Завдяки резонансу у ЗМІ, кампанія допомогла попри кризу простимулювати бюджетне фінансування всіх служб раннього втручання у повному обсязі.