Grey Group Ukraine – Підготовчий центр Viasat
Категорія: Засоби масової інформації
Клієнт: Viasat

Тетяна Шумилович, заступник генерального директора
Ольга Бєляєва, директор зі стратегічного планування
Ольга Рожанківська, директор груп проектів
Сергій Кожевніков, арт директор
Надя Трикоз, копірайтер

Василь Бородчук, директор з маркетингу
Катерина Бикоріз, менеджер з досліджень та медіа

Національна кампанія супутникового телебачення Viasat була покликана підвищити рівень знання марки та донести до потенційних споживачів переваги платного супутникового ТБ щодо кабельного та безкоштовного супутникового ТБ. Також завданням ставилося інформування про привабливі умови підключення – спеціальну абонентську вартість пакету “Сімейний”. Категорія супутникового платного ТБ досить нова для українського споживача, тому необхідно було виявити креативний підхід до реклами – поєднати навчальну та акційну складову. Вибрана ідея про високі вимоги щодо підготовки персоналу Viasat, який потім представляє продукт для кінцевого споживача, призвела до перевищення очікуваних результатів за окремими показниками більш ніж у 2 рази.