BBDO – Не розривайся
Категорія: Фінансові послуги
Клієнт: АКБ Форум

BBDO:
Олександр Павловський, генеральний директор
Рітіс Юодейка, креативний директор
Філіп Ларметт, директор зі стратегічного та медіа планування
Ганна Рибалка, керівник відділу роботи з клієнтами
Анна Красножон, старший арт-директор
Анна Почтаренко, старший копірайтер

Андрій Ясногородський, Начальник управління маркетингу індивідуального бізнесу
Бартош Бжозовскі, Виконавчий директор з розвитку та маркетингу індивідуального бізнесу

Медіа агенція Медійні Системи

Внаслідок фінансової кризи 2008 року перед українським фінансовим сектором постала проблема тотальної втрати довіри до банківської системи. Так само, як і інші банки, «Форум» зіткнувся з тим, що вкладники масово знімали гроші з рахунків. “Форум” відповів на цю ситуацію запровадженням наприкінці квітня 2009 року інноваційного депозитного продукту “Декада”. Посилена нестандартними креативними рішеннями BBDO Kyiv та розміщена у трьох основних медіаканалах, кампанія мала величезний успіх: до кінця літа було відкрито нові депозити на суму понад 2 млрд гривень.