Adventa Lowe – Промокампанія ТМ «Staropramen» «Квиток до Праги!»
Категорія: Напої: алкогольні, пиво
Клієнт: САН ІнБев Україна

Adventa Lowe:
Шинкаренко Світлана, директор
Пасічник Олексій, креативний директор
Сидорська Жанна, груп акаунт-директор
Олена Шевченко, синьйор акаунт менеджер
Олександр Кулаков, арт-директор

Клименко Костянтин, маркетинг-директор
Олександра Пасічник, маркетинг-менеджер

Медіа агенція Media West

Восени 2008 року ринок пива, а разом із ним і ліцензійний сегмент, вступили у фазу спаду, спричинену кризою.
Це не торкнулося ТМ Staropramen, яка завжди лідирувала за ринковими показниками та показниками в ліцензійному сегменті.
Саме проведення акції дозволило бренду у вересні – жовтні 2008 року збільшити обсяг продажів майже на 30% порівняно з попереднім роком і вийти на лідируючі позиції в ліцензійному сегменті з часткою 31%.