Grey Kyiv – Gala Релонч
Категорія: Побутова продукція
Клієнт: Procter & Gamble Ukraine

Юлія Мазур, директор груп проектів
Дмитро Болсуновський, креативний директор
Олена Шрамченко, старший копірайтер
Любов Казарянц, менеджер проекту
Олеся Турта, молодший менеджер проектів

Надія Єременко, молодший бренд менеджер Gala засоби д/миття посуду
Наталія Терьошкіна, молодший бренд менеджера Gala пральні порошки
Любов Бондаренко, бренд менеджер засоби д/миття посуду
Анатолій Полянкер, бренд менеджер засоби догляду за тканиною
Антон Погончик, молодший маркетинг директор, засоби догляду за будинком та тканинами
Едді Суккарі, маркетинг директор, засоби догляду за будинком

Національна кампанія “Gala. Релонч”, що стартувала у серпні 2008 р., була покликана сформувати єдиний імідж Gala для всіх продуктових категорій та зупинити падіння частки ринку Гала у категорії порошків.
Для досягнення поставленої мети агентство розробило повний комплекс маркетингових комунікацій – новий дизайн упаковок, нову рекламну кампанію для ТБ, єдині елементи ідентифікації бренду, зовнішню підтримку та підтримку в точках продажу, промо механіку для відкритих ринків та ідеї для ПР заходів.
Ця активність підвищила ефективність рекламної підтримки та збільшило частку ринку, незважаючи на кризу та активність конкурентів.