Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2009 » Gold 2009 » DDB Ukraine – Творожна Традиція President
DDB Ukraine – Національна іміджева кампанія «Ярмарок» з підтримки продукту «Творожна Традиція President»
Категорія: Продовольчі товари
Клієнт: ДП «Лакталіс Україна»
DDB Ukraine:
Ігор Клименко, креативний директор
Ольга Ларіна, старший копірайтер
Анатолій Безруков, ТВ-продюсер
Дмитро Співак, директор з роботи з клієнтами
Анжела Родіонова, груп екаунт директор
Анна Зайцева, акаунт менеджер
Тетяна Трімпол, директор з маркетингу дивізіону President
Олена Макшик, керівник групи бренд-менеджерів President
Наталія Костюкова, молодший бренд-менеджер President
Медіа агенція Starcom Ukraine
Виробнича студія Anomaly Film
Завдання: Утримати позицію лідера українського ринку у категорії сирів без добавок, покращити показники здоров’я бренду та посилити атрибут «має смак домашнього сиру», який є основним для сиру «Творожна Традиція President».
Рішення: Інтегрована іміджева кампанія з ключовим повідомленням про те, що «Творожна Традиція President» – це продукт, який має справжній домашній смак, який не відрізняється від виробленого вдома сиру навіть визнаним кулінарним експертом.
Результати: У результаті проведеної рекламної компанії для продукту «Творожна Традиція President» цілі, поставлені до кінця року, були перевиконані достроково вже у червні-серпні 2009 року.

