Студія “КокаМока” – Рекламна кампанія супервигідної пропозиції мережі «Сільпо» – «Ціна тижня»
Категорія: Роздрібна торгівля та послуги
Клієнт: ТОВ Фоззі-Фуд, мережа супермаркетів “Сільпо”

Студія “КокаМока”
Мотрич [moka] Юрій
Ковтун [koka] Микола

Дудник М.Є., Віце-президент з маркетингу Фоззі груп, ЗАТ Фоззі
Ромашко Ю.М., керівник департаменту маркетингових комунікацій Фоззі груп, ЗАТ Фоззі
Циганков Д.С., маркетинг директор мережі «Сільпо», ТОВ Фоззі Фуд

Медіа агентство РА АІТІ / Карат

Для залучення до мережі супермаркетів «Сільпо» нових покупців, а також збільшення активності існуючих було розроблено акцію супервигідної пропозиції «Ціна тижня» (Ціна тижня). Чітке дотримання параметрів акції – обмежена кількість позицій, обмеженість пропозиції в часі (1 тиждень), правильний підбір продуктів-учасників акції (популярні товари, що входять у щотижневу покупку), суперпривабливі цінові умови – зробило акцію успішним атрибутом мережі «Сільпо». Рекламна кампанія істотно збільшила ефективність акції – порівняння даних 2-х періодів (до старту рекламної кампанії на ТБ та після) показує, що частка акційних товарів, у яких зростання продажів становило понад 100%, зросла з 55% до 80%.