PROVID – Депозитна кампанія «Довіра»
Категорія: Фінансові послуги
Клієнт: ВАТ “Райффайзен Банк Аваль”

PROVID:
Роберт Лові (Robert Lovy), креативний директор
Сергій Молокович, арт-директор
Ярослав Сердюк, копірайтер
Олена Миронова, директор зі стратегічного планування
Оксана Данчук, акаунт-менеджер
Дмитро Адабір, акаунт директор
Лілія Середа, керівник відділу роботи з клієнтами

Джон МакНаутон, директор департаменту приватного банкінгу
Олександр Кришталь, начальник управління розвитку відносин із клієнтами
Антоніна Слонь, начальник відділу маркетингових комунікацій

Медіа агенція MediaVest

Завдання: Відновити позиції щодо темпів зростання депозитного портфеля банку порівняно з категорією та за іміджевими характеристиками, зберігаючи ‘низько-ризикову’ стратегію.
Рішення: Під час фінансової відлиги звертатися до людей, які не женуться за «довгим карбованцем», а намагаються надійно зберегти свої заощадження; донести повідомлення про надійність банку через загальнолюдську цінність довіри одне до одного.
Результат: Не змінюючи своєї стратегії низьких ризиків при формуванні продуктового портфеля, Райффайзен Банку Аваль вдалося виконати і перевиконати поставлені цілі на тлі відсоткової боротьби, що загострюється, в категорії.