Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2009 » Bronze 2009 » Ogilvy Group Україна – Кампанія в підтримку просування програми «Термінових вкладів»
Ogilvy Group Україна – Кампанія в підтримку просування програми «Термінових вкладів»
Категорія: Фінансові послуги
Клієнт: ОТП Банк Україна
Ogilvy Group Україна:
Віл Раст, Креативний директор
Роман Брейман, Арт директор
Яна Дзюбенко, Копірайтер
Марина Розенбуш, Директор з роботи з клієнтами
Наталія Сумовська, Менеджер з роботи з клієнтами
Зоряна Качурак, Бізнес-директор
Олександр Стрельченко, Начальник відділу маркетингу та реклами
Анастасія Дацко, Маркетинг спеціаліст
Медіа агенція Initiative Media
Незважаючи на підозри людей щодо банків, загострені погіршенням ситуації у фінансовому секторі України наприкінці 2008 року, було необхідно переконати людей у тому, що ОТП є надійним та стабільним банком, якому можна довіряти, а зберігати гроші вдома – недоцільно.
Ідея того як переконати людей віддати свої заощадження на збереження в банк полягала в тому, щоб показати, що від усього, що ми купуємо, ми очікуємо отримати прибуток – прибуток від витрат. Той самий принцип може бути застосовним і до грошей. З ОТП банком можна зробити так, щоб ваші гроші також працювали на вас.
Протягом промокампанії спостерігалося несподіване збільшення числа договорів на відкриття ощадних рахунків (у 6 р. більше за звичайну норму протягом першого тижня і в 2 р. в середньому протягом решти промоперіоду).