Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2009 » Bronze 2009 » DRAFTFCB Kiev – Люкс Буженина по-домашньому
DRAFTFCB Kiev. Media Arts Group Ukraine – Люкс Буженина по-домашньому
Категорія: Продовольчі товари
Клієнт: ЗАТ «Крафт Фудз Україна»
DRAFTFCB Київ. Media Arts Group Ukraine:
Вікторія Дзюбенко, Директор з роботи з клієнтами
Тарас Гегельський, Старший менеджер по роботі з клієнтами
Олена Скоробогата, Менеджер з роботи з клієнтами
Юрій Бовсуновський, Творчий директор
Наталія Лагошна, Старший арт-директор
Анна Розіна, Копірайтер
Ірина Шандарівська, Директор з маркетингу
Юрій Галянич, Директор з продажу
Вікторія Петренко, менеджер Бренд
Олена Харченко, Старший помічник бренд-менеджера
Медіа агенція Starcom Ukraine
Кампанія була спрямована на виведення та забезпечення продажу нового смаку, підтримку частки ринку ТМ “Люкс” у “пост-сезон”.
Маючи частку ринку значно більше ніж 50% ТМ «Люкс» фактично уособлює категорію солоних снеків. У зв’язку зі зміцненням конкурентів із 2003 року частка «Люкса» поступово скорочується. У період пост-сезону (вересень-листопад) бренд постійно втрачає від 1 до 2% частки. Одним із найсильніших інструментів збільшення продажів у категорії є пропозиція споживачам новинок. Запуск нового смаку спричиняє прояв інтересу з боку споживачів, активну «пробу» продукту, швидке перемикання з одного бренду на інший. Проте, запуск новинок у пост-сезон, не рятував бренд від втрати частки ринку за попередні кілька років.
Враховуючи тенденції ринку та переваги споживачів, компанія «Крафт Фудз Україна» у серпні 2008 року вивела на ринок новий продукт «Люкс Буженіна по-домашньому».
Оскільки для споживачів найважливіший атрибут чіпсів – насичений неповторний смак, кампанія із запуску нового смаку базувалася на міжнародній комунікаційній платформі «Надто смачні, щоб ними ділитися». Чіпси купують імпульсивно, тому дуже важливо привернути увагу споживача до новинки у точках продажу. Для цього було розроблено широкий пул POSMів з тактичним повідомленням «Полюй на новий смак «Буженина по-домашньому»!
Вдалий вибір смаку, релевантне повідомлення, нестандартні матеріали в точках продажу та оптимальний підбір каналів комунікацій забезпечили визнання нового смаку, високі продажі та не лише утримання, а й збільшення частки ринку ТМ «Люкс».