DDB Ukraine – Національна кампанія комунікації доступності цін «Свято доступних цін»
Категорія: Роздрібна торгівля та послуги
Клієнт: МакДональдз

Олена Шарова, директор з роботи з МакДональдз®
Олександра Князєва, менеджер з роботи з МакДональдз®
Олександр Медведєв, менеджер з роботи з МакДональдз®
Оксана Піпіч, менеджер зі стратегічного планування та досліджень
Ігор Клименко, творчий директор
Дмитро Співак, директор відділу роботи з Клієнтами

Сергій Братусєв, директор з маркетингу
Марина Середкіна, консультант відділу маркетингу
Юля Бондаренко, консультант відділу маркетингу

Головною метою кампанії було стимулювати відвідування закладів МакДональдз з метою здійснення покупок продуктів МакДональдз та як результат: збільшити кількість трансакцій у квітні 2009 року на 10% порівняно з базовим періодом у лютому 2009 року. Кампанія була орієнтована на молодь, студентів, мешканців великих міст із рівнем доходу С.
Результати: Приріст кількості додаткових трансакцій У МакДональдз у запланований період становив +30%. Фактичний результат кампанії перевищив запланований результат на 200%! За допомогою цієї кампанії вдалося переламати негативний тренд падіння кількості відвідувань у МакДональдз та розпочати рух у бік позитивного приросту.