Adventa Lowe – Рекламна кампанія з просування послуги «Ді-Джингл»
Категорія: Телекомунікації
Клієнт: Київстар Дж.Ес.Ем.

Adventa Lowe:
Олексій Пасічник, креативний директор
Євген Гожійший, старший копірайтер
Віктор Фірсанов, старший ТВ-продюсер
Ольга Мамаєва, груп акаунт-директор
Олександра Стасенка, акаунт-менеджер

Щербина Антон, начальник відділу маркетингових комунікацій
Дукова Елеонора, начальник відділу управління торговими марками
Столярова Олена, бренд-менеджер djuice
Мартинець Олександр, молодший бренд-менеджер djuice

Медіа агенція МПГ Україна

В основі цієї кампанії лежало глибоке розуміння способу життя цільової аудиторії, що і було відображено в креативних та медіа підходах. Це дозволило кампанії виділитися з ряду стандартних і досягти великого відгуку у молоді. А це, своєю чергою, позначилося на безпрецедентних бізнес-результатах.
Крім того, бренд виборов лідерські позиції серед конкурентів за показником «експерт у музиці», які утримує до сьогоднішнього моменту.
Дані дослідження ARMI Marketing, Dynamic Tracking на 30.04. 2009