Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2007 » Bronze 2007 » SAHAR/Українська сировина – “ГРІНВІЧ”. Виведення на ринок
SAHAR – “ГРІНВІЧ”. Виведення на ринок
Категорія: НАПОЇ: алкогольні, пиво та безалкогольні
Клієнт: Українська сировина
Команда агенції
Олексій Сай, креативний директор
Олександр Родіонов, креативний директор
Юрій Мусієнко, керівний директор
Андрій Федоров, голова правління
Команда клієнта
Володимир Татаринов, власник ТОВ «Українська сировина»
Додаткові агенції
Друге агентство: Маркетинг-консалтингова агенція «ЛЮДИ»
Медіа-агентство: АММ, агентство повного циклу NIRVANA-media
Опис
Перед агентствами стояло завдання виведення на ринок України нової торгової марки коньяку. Цілі бренду формулювалися як дуже амбітні:
досягти 30% рівня знання в перший рік на ринку; увійти до п’ятірки лідерів за обсягами продажу протягом перших трьох років присутності на ринку.
Агентствами було розроблено: позиціонування бренду (обрано пріоритетні сегменти, визначено емоційні та раціональні складові бренду, сформульовано основне повідомлення); айдентику (назву, упаковку, принципи комунікації); креативну та медіастратегії.
У результаті злагодженої роботи команди агентств і виробника торгова марка «Грінвіч» увійшла до трійки лідерів за обсягами продажу та досягла рівня знання бренду 46% вже на другий рік присутності на ринку!