SAHAR – “ГРІНВІЧ”. Виведення на ринок
Категорія: НАПОЇ: алкогольні, пиво та безалкогольні
Клієнт: Українська сировина

Олексій Сай, креативний директор
Олександр Родіонов, креативний директор
Юрій Мусієнко, керівний директор
Андрій Федоров, голова правління

Володимир Татаринов, власник ТОВ «Українська сировина»

Друге агентство: Маркетинг-консалтингова агенція «ЛЮДИ»
Медіа-агентство: АММ, агентство повного циклу NIRVANA-media

Перед агентствами стояло завдання виведення на ринок України нової торгової марки коньяку. Цілі бренду формулювалися як дуже амбітні:
досягти 30% рівня знання в перший рік на ринку; увійти до п’ятірки лідерів за обсягами продажу протягом перших трьох років присутності на ринку.
Агентствами було розроблено: позиціонування бренду (обрано пріоритетні сегменти, визначено емоційні та раціональні складові бренду, сформульовано основне повідомлення); айдентику (назву, упаковку, принципи комунікації); креативну та медіастратегії.
У результаті злагодженої роботи команди агентств і виробника торгова марка «Грінвіч» увійшла до трійки лідерів за обсягами продажу та досягла рівня знання бренду 46% вже на другий рік присутності на ринку!