Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2007 » Bronze 2007 » Euro RSCG New Europe/ratiopharm International GmbH – Подивися на світ інакше
Euro RSCG New Europe – Подивися на світ інакше
Категорія: Фармацевтичні препарати та медичні послуги
Клієнт: Представництво в Україні ratiopharm International GmbH
Команда агенції
Катерина, керівниця відділу по роботі з клієнтами
Світлана Дорошева, креативна директорка
Ірина Степанюк, менеджерка по роботі з клієнтами
Юрій Балалаєв, копірайтер
Команда клієнта
Представництво в Україні ratiopharm International GmbH
Кирик В.В., голова представництва
Гамісонія М.Ш., менеджерка з маркетингу
Панченко Є.О., OTC-продакт менеджерка
Опис
Для досягнення суттєвого результату в збільшенні частки ринку (+4%) та зростанні продажів (+50 тис. упаковок) препарату Долобене було необхідно вийти на найбільш масовий і прибутковий сегмент хронічних ревматологічних показань. Для Долобене це означало залучення нової цільової аудиторії, яка є досить консервативною у своїх вподобаннях.
Для завоювання нового сегмента була розроблена стратегія, що передбачала створення нового рекламного повідомлення, зниження ціни на 50-грамову (ревматологічну) упаковку та ефективне донесення повідомлення до споживача.
Креативна стратегія була спрямована на швидке встановлення довіри з боку споживача. Для цього було використано прийом «як виглядає світ для тебе» з використанням суб’єктивної камери.
Медійна стратегія передбачала досягнення домінуючого голосу в категорії, для чого було обрано нестандартний сезон для комунікації в цій категорії.
За результатами кампанії протягом трьох місяців Долобене піднявся з четвертої на першу позицію в категорії, перевиконавши план за часткою ринку на +2%, за кількістю проданих одиниць товару на +63%, за обсягом продажів у грошовому еквіваленті — на +59%.