Maxima Kiev – 1-му пиву України Львівському-290
Категорія: Пиво
Клієнт: Пиво-безалкогольний комбінат Славутич

Андрій Клименко, директор агентства
Алекс Осадчий, директор зі стратегічного планування
Дмитро Самсонов, керівник творчої групи
Надя Андріанова, директорка з роботи з клієнтами
Сергій Геєв, менеджер з роботи з клієнтами

Юліанна Соколовська, маркетинг-директорка
Оксана Баюк, бренд-менеджерка
Тетяна Родніна, маркетинг-менеджерка

Основним завданням рекламної кампанії було продовжити побудову унікального позиціонування бренду «Львівське» як першого українського пива з багатою спадщиною та давніми традиціями з 1715 року, як гордості України. При цьому потрібно було донести до споживача повідомлення про те, що пиву «Львівське» — першому українському пиву — виповнюється 290 років.
Про те, що кампанія була успішною, в першу чергу говорить зростання обсягу продажів, дані щодо істотного збільшення спонтанного знання марки і результати лінк-тесту, що свідчать про те, що за мінімального можливого бюджету на виробництво ролика і витрат на рекламу вдалося досягти високого рівня розуміння споживачем переваг бренду та впізнаваності реклами, формування його національної гордості.