Brand New – Україна – серце Європи
Категорія: Телекомунікації
Клієнт: Київстар Дж.Ес.Ем.

Артем Зелений, керівник PR-відділу
Ірина Корисько, директорка з роботи з клієнтами
Ірина Петрів, старша акаунт-менеджерка
Ольга Цуркан, старша акаунт-менеджерка
Дмитро Прадідович, керівник продюсерського відділу

Жанна Ревнова, керівниця департаменту з корпоративних зв’язків
Віктор Гоцуленко, начальник сектору зв’язків зі ЗМІ
Руслан Скіба, керівник відділу зв’язків із громадськістю та внутрішніх комунікацій

У 2005 році компанія «Київстар» стала спонсором пісенного конкурсу «Євробачення».
Агентство отримало бриф на розробку яскравої та нестандартної для українського ринку програми, метою якої було інформування громадськості про спонсорство конкурсу, зміцнення лідерських позицій та позитивного іміджу компанії, а також збільшення кількості абонентів.
Агентство розробило програму, засновану на ідеї про те, що «Україна є серцем Європи», адже тисячі очей європейців на той момент були прикуті до країни проведення конкурсу.
Після проведення кампанії рівень awareness (із значним відривом) серед спонсорів конкурсу здобув «Київстар» — 46%. Зростання знання бренду «Київстар» склало 27,5%. Компанія посіла 1-е місце у рейтингу за показником «Відомий оператор».
Кількість абонентів, які бажають підключитися до «Київстар», була на 45% вищою, ніж до UMC. Збільшення кількості абонентів «Київстар» протягом проведення акції становило 11%.