Ogilvy & Mather – «Кореспондент» – висновки роби сам
Категорія: Засоби масової інформації
Клієнт: KP Media

Анна Меньшикова, копірайтерка
Сергій Тесленко, арт-директор
Джим Брюс, креативний директор
Марина Стрижевська, акаунт-директорка
Кирило Скікевич, директор зі стратегічного планування

Джед Санден, директор

Ця кампанія ставила перед собою завдання пошуку нової ролі тижневика «Кореспондент» у житті цільової аудиторії — всіх українців, які готові заплатити 5 гривень на тиждень за можливість прочитати про найважливіші світові новини за минулий тиждень. І якщо до початку кампанії «Кореспондент» сприймався більшістю українців як просто ілюстрований новинний тижневик про політику, то кампанія трансформувала його в бренд, який пропагував важливість інформації, важливість поінформованості, оскільки без них неможливо бути вільною людиною та громадянином країни.