Головна » Музей Effie Ukraine » Effie 2006 » Bronze 2006 » Lowe & Partners Kyiv/Київстар Дж.Ес.Ем. – Запуск компанії (DJUICE)
Lowe & Partners Kyiv – Запуск компанії (DJUICE)
Категорія: Телекомунікації
Клієнт: ЗАТ Київстар Дж.Ес.Ем.
Команда агенції
Олена Кустова, керуюча директорка
Євген Камінський, креативний директор
Віра Євдокимова, старша менеджерка з роботи з клієнтами
Команда клієнта
Елеонора Дукова, голова відділу бренд-менеджменту
Світлана Шинкаренко, керівниця департаменту маркетингових комунікацій
Додаткові агенції
Медіа-агентство: MPG Ukraine
Опис
У 2004 році молодіжний сегмент передплаченого мобільного зв’язку в Україні повністю контролювався одним гравцем — «Джинс», дочірнім брендом мобільного оператора UMC. Компанії «Київстар» для отримання лідерської позиції на ринку було необхідно бути представленою в цьому сегменті сильним і відмінним від уже наявного конкурентного брендом.
Завдяки успішній кампанії запуску молодіжного бренду DJUICE у вересні 2004 року національний мобільний оператор «Київстар» не лише забезпечив собі стійку лідерську позицію на ринку мобільного зв’язку України загалом, але й створив потужну основу для майбутнього лідерства у молодіжному сегменті ринку. Усі заплановані цілі при запуску бренду — кількість і віковий склад абонентів, рівень знання бренду — були успішно досягнуті. Висока результативність кампанії DJUICE залежала від багатьох факторів: креативної стратегії, медіа-стратегії, використання каналів комунікації та інших маркетингових компонентів, які були правильно обрані й інтегровані в ефективну кампанію, а також завдяки тісній і творчій співпраці між командами Клієнта та Агентства.
